Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 12:48:33 MET DST

Dołączam do dyskusji o zmianach barw kryształów. Otóż spotkałem się osobiście z dość ciekawym zjawiskiem, którego mój prost rozumek nie obejmuje. Kryształ czystego kwarcu (kryształu górskiego) zakupiony jako idealnie przeźroczysty po około 2 miesiącach noszenia w kieszeni w towarzystwie chusteczki do nosa całkowicie zmętniał. Przy tym na powierzchni brak było jakichkolwiek śladów zarysowań, zmętnienie nastąpiło niejako "wewnątrz" kryształu. Czyżby rodzaj wewnętrznej energii ciała ludzkiego. Jestem co prawda nieco sceptyczny wobec informacji o bioenergii, ale cósik w tym może być.
Pzdr,
Artur