Autor: zerro (zero_at_[213.25.252.232)
Data: Wed 09 May 2001 - 13:45:36 MET DST

>Od razu widac, ze nie przestudiowales dokladnie stron listy Mineraly:
>http://www.man.lodz.pl/MINERALY/
>a w szczegolnosci dzialu Literatura:
>http://pc69.wbc.lublin.pl/Mineraly/Literatura/

Bylem tam i znalazlem tylko namiary na literature papierowa. A czy moze moglibyscie polecic mi jakies miejsce w sieci, gdzie moglbym znalezc ksiazki do sciagniecia? Chcialbym np dorwac cos, co pomogloby mi rozpoznawac mineraly (np: zielony, miekki - rubin :), cos o historii geologicznej Polski a zwlaszcza Podlasia, i tego typu podstawowe wiadomosci. Moze jakies mapy geologiczno-mineralogiczne Polski ze szczegolnym uwzglednieniem Podlasia?