Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Thu 05 Apr 2001 - 22:42:39 MET DST

> w Bialymstoku chyba nie znajde towarzyszy na te wyprawe. Niedawno otwarto
> tu malą wystawe pt. Magia Kamieni. 90% prezentowanych okazow pochodzi z

Hmmm... Nic o tym nie wiedzialem. :(

> mojej kolekcji. Wnioskuje stad, ze stanowie okolo 90% lokalnego srodowiska
> kolekcjonerow mineralow :).

Eee, nie jest tak zle. List-owner tej listy czyli ja, mieszka wlasnie w Bialymstoku i to dzieki mnie, nie chwalac sie, ;) zaistaniala w Polskim internecie tematyka mineralow - w roku 1996 zalozylem bowiem niniejsza liste dyskusyjna i jej strone WWW (wowczas jeszcze na serwerze pluton.pol.lublin.pl). Wczesniej zupelnie nic o poszukiwaniu i kolekcjonowaniu mineralow w Polskim internecie nie bylo, bardzo tez malo bylo osob zainteresowanych ta tematyka (to bylo jeszcze przed wprowadzeniem numeru 0202122...).
Podobnie jak Ty od podstawowki kolekcjonuje swoje mineraly (wakacje rzecz jasna spedzalem na Dolnym Slasku :)). Zreszta wiekszosc mojej kolekcji pochodzi wlasnie z tego pradawnego juz okresu ostatnich lat szkoly podstawowej i poczatkowych szkoly sredniej. Niestety, z przyczyn obiektywnych na zadna wyprawe w tym roku sie nie wybiore. Chetnie natomiast przyjme relacje z Twojej wyprawy do opublikowania na stronie WWW Mineralow analogicznie do opisu wyprawy na Ural:
http://pc69.wbc.lublin.pl/Mineraly/Wycieczki/

Innych tez zachecam do nadsylania mi opisow swoich wycieczek mineralogicznych do umieszczenia na stronie WWW Mineralow.

Pozdrawiam

Andrzej Kasperowicz
mineraly & chemfan list-owner
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/