Autor: Radek (poczykowski_at_go2.pl)
Data: Sun 01 Apr 2001 - 16:32:25 MET DST

Witam!
Jestem nowy na liscie wiec pare słow o sobie. Mam 26 lat, mieszkam w Bialymstoku. Studiuje socjologie.Od podstawowki kolekcjonuje mineraly mimo, ze do najblizszego lomu lub kopalni mam jakies 300km ( nie liczac kopalni zwiru, kredy i neolitycznej kop. krzemienia - od pewnego czasu zreszta nieczynnej :) ) Interesuja mnie rowniez meteoryty ( na razie 9 w kolekcji).

W tym roku, w lipcu chcialbym wyjechac do Rosji. Najchetniej na Plw. Kolski ( trasa opisywana przez M. Lodzinskiego w "Otoczaku") Moze ktos z listowiczow rusza w tym kierunku?Prosze tez o rady lu zrodla informacji.  Tu w Bialymstoku chyba nie znajde towarzyszy na te wyprawe. Niedawno otwarto tu malą wystawe pt. Magia Kamieni. 90% prezentowanych okazow pochodzi z mojej kolekcji. Wnioskuje stad, ze stanowie okolo 90% lokalnego srodowiska kolekcjonerow mineralow :). Pozdrawiam wszystkich - Radoslaw Poczykowski