Autor: LordGizmo (LordGizmo_at_inetia.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 01:45:41 MET

Witam wszystkich dyskutantow listy i grupy Mineraly.

Jestem nowy wiec moze napisze cos o sobie. Nazywam sie Bartek Gajewski, mieszkam w Gliwicach. Mam 20 lat a geologia interesuje sie od jakichs 6. Ciesze sie, ze moglem przystapic do grupy ludzi o tych samych zainteresowaniach. Posiadam mala kolekcje mineralow i skamienialosci, w tej chwili jest to okolo 150 okazow.
Chcialbym uczestniczyc w wycieczkach i zjazdach jezeli takowe sa organizowane.

                                     Z uszanowaniem
                                               Bartek Gajewski