Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 14:15:34 MET

Faktycznie, cisza aż w uszach dudni. Ale jak później się wszyscy rozgadają!:-). No i ten czas można wykorzystać na spokojne czytanie wcześniejszych maili. Sam odgrzebałem maile z 08/2000 - i same ciekawe rzeczy, pomagające odświerzyć poglądy i znaleźć nowe zastosowania dla gramofonu BAMBINO. Ja osobiście zimowe wakacje (chłe, chłe) - czytaj wolne popołudnia, wykorzystuję na obróbkę wakacyjnych znalezisk. Żona tylko niepochlebnie się o mnie wyraża, bo po powrocie z piwnicy wyglądam jak pracownik cementowni.
Wszystkim dobrej zabawy życzę!
Artur Dybowski