Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 22:59:28 MET

> Mysle ze nasza wymiana listow moze zanudzic pozostalych listowiczow, ale coz...

Wcale nie (przynajmniej jesli chodzi o mnie).

Natomiast przypominam, ze trzeba usuwac cytowany fragment listu, do ktorego sie bezposrednio nie ustosunkowujemy, bo w Waszej ostatniej wymianie postow byly chyba ze dwa posty, w ktorych sie znajdowaly takie dlugie i nikomu niepotrzebne ogony cytowan...

Zreszta jak ktos ma watpliwosci odnosnie zasad dyskusji to mozna je przeczytac (szczegolnie to co jest na czerwono) tutaj: http://pc69.wbc.lublin.pl/Mineraly/FAQ/

ak