Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Wed 06 Dec 2000 - 13:25:42 MET

> Czesc,
>
> Tak, to waszystko pieknie brzmi ale czy tak bedzie na prawde?

to sie zobaczy. Ja w kazdym razie wole jechac na takie cos niz na wycieczke z biura i lazic po meczetach czy co tam maja.

> Jerzy Sidor jest O.K., ale ma chopla na punkcie agatow...a agaty to to co
> Maroku najmniej ciekawe.

Ja tam chce pojechac, bo Maroko dla mnie = kupa meteorytow. A ze przy okazji cos nakopie/znajde i do tego kupie na straganie inne mineraly to juz bedzie folklor. Jak uda sie trafic na meteoryty, to jestem do przodu z kasa. Jak nie , to moze przynajmniej troche mi sie ta wycieczka zwroci. Ale ogolnie jest to wyprawa terenowa wiec bedzie bardzo fajnie :)) Pozatym okazalo sie ze to czeci nas zabieraja a nie odwrotnie. Bo jeden pepik juz tam byl ze 4 razy na agaty i wie co i jak. Acha, faktycznie to tam caly czas sie agatow zbierac nie bedzie.

> Jerzeli ktos sie wybiera do Maroka nich pisze na priva, sluze informacjami
(o
> meteorytach tez - informacje praktyczne).

No to posz. Jak znasz kogos kto byl tam w lutym, na ostatniej takiej wyprawie
to daj namiary. Bo to nie jest taka tam wyprawa. Tu kurde trzeba wiedziec co zabrac, na co sie zaszczepic (wiem, najlepiej na wszystko) i 100 000 innych waznych spraw dotyczacych.