Autor: Wojtek Paciura (paciura_at_pgi.kielce.pl)
Data: Thu 16 Nov 2000 - 09:37:22 MET

BEEPER wrote:

> (...)tam tna rozne rzeczy laserem :)) A ze mam troche Zaklodzia do
> pociecia wiec ich namiary sa dla mnie bardzo cenne :))

Jak by nie udalo ci sie tam, to mozesz spróbowac jeszcze w Kielcach, w Centrum Laserowych Technologii Metali Politechniki Swietokrzyskiej http://www.TU.Kielce.pl/STRUKTURA/LASER/ Widzialem te ich lasery w dzialaniu na Festiwalu Nauki (nawet jest zarejestrowany i dostepny w sieci filmik o tych laserach na: http://www.tu.kielce.pl/~spacjaat/festiwal/ - co prawda kamerzysta troche slanial sie na nogach ale cos tam widac). Ladnie to wygladalo w dzialaniu ale jak jest z dostepem do tych laserów to nie mam pojecia

Wojtek