Autor: Ryszard Praszkier (rysz_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sat 07 Oct 2000 - 22:27:21 MET DST

Sumy...
W obecnej chwili, na wydanie nowego numeru potrzeba okolo 5000 PLN. Niestety rzeby wydac pismo "na poziomie" wchodza w gre duze koszta. Jednakze rowniez mniejsze sumy sa dla nas bardzo interesujace. Do tej pory dokladalismy z wlasnej kieszeni, ale troche nas to wykonczylo... Mamy tez problemy z dystrybucja, bo poza gieldami i kilkoma sklepikami z mineralami nie ma w Polsce miejsc gdzie mozna by sprzedawac "Otoczaka". Pytanie do listowiczow: Czy widzieliscie gdziekolwiek i kiedykolwiek "Otoczaka"? Jezeli tak to gdzie?

Pozdrawiam
rysz_at_ikp.atm.com.pl
Tomasz Praszkier