Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Sun 08 Oct 2000 - 08:08:15 MET DST

> jestem redaktorem pisemka dla kolekcjonerow "Otoczak". Ukazywalo sie ono od 4
> lat, ostatnie numery w calkiem przyzwoitej szacie graficznej. Niestety
> inicjatywa bankrutuje i prawdopodobnie zostanie zawieszona, ostatnia szansa sa
> sponsorzy... I tu pada pytanie czy nie znacie firm lub osob prywatnych ktore
> byly by wstanie czesciowo zasponsorowac pismo? Prosze o wszelkie informacje i
> pomysly.
> Gazeta ma 60 stron, cala na kredzie, 30% w kolorze, naklad 2000 szt.

Jesli nie uda Wam sie znalezc sponsorow (ale nawet jak sie uda to warto skorzystac z tego pomyslu) proponuje wydawanie Waszego czasopisma w postaci elektronicznej. Jesli nie chcecie wydawac go w htmlu, moze to byc nawet w postaci plikow pdf czy gif.
Miejsce na czasopismo moglbym prawdopodobnie udostepnic w postaci podstrony na stronie WWW listy dyskusyjnej Mineraly. Moglibyscie miec wlasny dostep do serwera na login i haslo i uploadowac Wasze pismo na serwer samodzielnie w dowolnym momencie - wielkosc plikow praktycznie nie gra roli.

Jakbyscie sie zdecydowali piszcie do mnie na priva.

Andrzej Kasperowicz
mineraly & chemfan list-owner
http://www.man.lodz.pl/MINERALY/
http://www.man.lodz.pl/CHEMFAN/