Autor: Wojciech Pawlak (wpawlak_at_tele.pw.edu.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 01:57:15 MET DST

geolog napisał:
> Dostałem cynk od znajomego o wykopkach na budowie obwodnicy miejskiej . Po
> kilku tygodniach postanowiłem pojechać tam rowerem wow ! znalazłem kilka
> niezłych kamyczków.

To bardzo milo z Twojej strony, ze podzieliles sie z nami wrazeniami. Zapomniales tylko dopisac wokol jakiego miasta ta obwodnica i w ktorych dokladnie wykopach nalezy szukac.
Jak to mawia moja dziewczyna: Nie pokazuje sie dziecku ciastka zeby potem je dziecku zabrac.
:-))
Pozdrawiam.

--
---  \\//\\///_//  -- wpawlak_at_tele.pw.edu.pl -------