Autor: geolog (geolog_at_interia.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 21:36:03 MET DST

Dostałem cynk od znajomego o wykopkach na budowie obwodnicy miejskiej . Po kilku tygodniach postanowiłem pojechać tam rowerem wow ! znalazłem kilka niezłych kamyczków . Nastempnego dnia byłem tam z moim sprzentem znalazłem chalkopiryt i kilka inych kamyków ale to co znalazłem przekonało mnie ze muj znajomy miał racie co do tego terenu . Znalazłem nudle hematytowe niezłom ilość . Jeżeli ktoś ma informacie na temat tyrenów polodowcowych prosze o kontakt geolog_at_interia.pl

Bartosz Maciejewski