Autor: Janusz Perek (jpperek_at_unipak.pl)
Data: Mon 07 Aug 2000 - 12:28:27 MET DST

> A moze ktos z listowiczow bedzie tak pomiedzy 9 a 17 sierpnia w Kletnie?
> Jestem otwarty na wspolne kopanie i picie piwa.

Sprobuje wybrac sie na jednodniowy wypad do Kletna w w/w terminie - jesli dam rade, zabiore z soba licznik G-M, bo rzeczywiscie niezdrowo szperac w radioaktywnej haldzie. W samym Kletnie nie bylem, ale w Miedziance (byly tam kopalnie uranu, podobnie jak w okolicach Kletna) promieniowanie tla bylo ok. dwukrotnie wyzsze, niz np. we Wroclawiu. Mysle, ze dobrze jest licznikiem G-M sprawdzic jesli nie teren penetracji, to chociaz okazy zebrane na takim terenie.

Co do spotkania: nie potrafie jeszcze teraz dokladnie okreslic daty mojego wypadu, mozemy ewentualnie na priva wymienic namiary i za pare dni dogadac sprawe.

                                                    Janusz Perek