Autor: Wojciech Pawlak (wpawlak_at_tele.pw.edu.pl)
Data: Mon 31 Jul 2000 - 13:27:42 MET DST

Witam.
Za tydzien wybieram sie ok. 8-mio dniowe wykopki w okolice Kletna, w zwiazku z czym mam kilka pytan o detale. Bylem tam juz raz, ale jakies kilka lat temu, a zielona ksiazeczka p. Zaby (skadinad bardzo przydatna) tez opisuje stan na "bardzo dawno" :-)
W poprzednich postach o Kletnie pojawilo sie okreslenie "swiecaca halda". Podejrzewam, ze ze wzgledu na nagromadzenia blendy uranowej. :-)) Czy ktos moglby dokladnie opisac, jak tam dojsc? Bede takze bardzo wdzieczny za lokalizacje innych ciekawych hald (fluoryt, malachit, chryzokola,.....).
A moze ktos z listowiczow bedzie tak pomiedzy 9 a 17 sierpnia w Kletnie? Jestem otwarty na wspolne kopanie i picie piwa.

Aha, i wielkie dzieki dla Bartka "Bigi" Komorowskiego za post sprzed dwoch miesiecy dotyczacy noclegow w Kletnie. Przyda sie. :-)

Pozdrawiam wszystkich.

--
---  \\//\\///_//  -- wpawlak_at_tele.pw.edu.pl -------