Autor: Wojciech Pawlak (pawlak_at_telecom.lth.se)
Data: Sat 17 Jun 2000 - 15:42:58 MET DST

Ludzie blagam Was, dajcie juz sobie spokoj z tymi pretensjami. Zaczelo sie od tego, ze jakis czlowiek potrzebowal zestalonego/cieklego CO2, bo chcial otrzymac temperature w okolicach -300C.

  1. Czy moze ktos z Was wpadl na to, ze po prostu wcisnal o jedno zero za duzo? Moze nie jest skonczonym idiota, ale tylko WCISNAL JEDNO 0 ZA DUZO!!!!!!
  2. Nawet jesli marzyl o -300C, to niech tam, jego sprawa (w swoim czasie zrozumie swoj blad). Ale chcial CO2, to napisal na nasza liste. Mysle, ze slusznie zalozyl, ze dosc latwo spotkac tu jakiegos chemika, ktory moglby mu w tym pomoc. Nawet jesli nie chemika, to kogos, kto ma dostep do wspomnianego CO2. Byc moze wyslal podobne zapytanie na pl.sci.chemia, ale to nie nasza sprawa.
  3. Nie traktujcie jak polglowka kogos, kogo ciekawi, co sie stanie jesli... (tu wstawic: rozpruje sie pluszowego misia, schlodzi sie procesor, bedzie sie przechowywac meteoryt w atmosferze takiego a nie innego gazu...) Moze dla wiekszosci z Was nie ma w chlodzeniu procesora sensu, ale dla mnie jest i dla wspomnianego czlowieka takze. Troche tolerancji. Zbieranie kamoli, gruzu, radioaktywnych kamyczkow, bieganie po haldach tez moze byc traktowane jako wariactwo.
  4. Wspomniany poszukiwac CO2 pewnie nie jest odbiorca naszej listy, zatem to dosc nieladnie mieszac z blotem kogos, kto nie ma szansy na obrone.
  5. Z pozoru niewinny mail skonczyl sie obrzucaniem inwektywami przez co poniektorych uzytkownikow listy. Rozumiem, ze wypowiedz na forum publicznym (nawet jezeli owo forum nie jest wypowiedzia zainteresowane) przydaje takiej wypowiedzi rangi (w oczach autora), ale ludzie dorosli, cywilizowani i kulturalni jesli maja sobie cos nieprzyjemnego do powiedzenia powinni to robic raczej w cztery oczy (badz w dwa e-maile, zaleznie od medium). Zatem jesli osoba X ma zle zdanie o hobby osoby Y, sygnaturce osoby Z, badz o stylu pisania maili przez osobe V to niech wyrazi swe zale w PRYWATNYM mailu.
  6. I jak widzicie, w ferworze walki na slowa gdzies zaginela bez odzewu informacja, ze w Hiszpanii odkryto kawerne z krysztalami kwarcu wielkosci 2m zdolna pomiescic wewnatrz 10 ludzi. Ktoz zapytal, czy mozna przechowywac meteryty w argonie, bo nie jest pewny, czy to gaz obojetny chemicznie. Dobrze, ze jego brak pewnosci nie okazal sie okazja do frontalnego ataku na niego (bo za -300C mozna jak widac na tej liscie niezle oberwac). Ale z drugiej strony owo zapytanie nie przerodzilo sie w watek pt. "Jak najlepiej przechowywac meteoryty?" Moja sugestia: moze w atmosferze azotu, latwo go dostac (latwiej niz argon - podejrzewam) a przy tym bardzo aktywny chemicznie nie jest. Ale moge sie mylic. Prosze, nie bijcie mnie za moj stan wiedzy o azocie.

LUDZIE!!!!
Nie widzicie, jak ponosza Was nieco chore emocje? Zaczynaja sie wakacje, jest cieplo (przynajmniej w Poslce, jak slyszalem), sezon na wykopaliska w pelni, a Wy wybrzydzacie. Opanujcie sie. Ci, ktorzy nie pija alkoholu, niech napija sie zimnej wody, pijacy alkohol niech napija sie zimnego piwa. Wszyscy odsapnijcie a dopiero pozniej przelewajcie swoje oburzenie na ekran monitora. :-)

Przepraszam, ze moj mail nie zwiazany z tematyka listy na nia trafil, ale skonczyla mi sie cierpliwosc. Jezeli moje poglady komus sie nie podobaja, ma mi cos za zle, czepia sie mojej sygnaturki albo w jakis inny sposob komus przeszkadzam, to jestem otwarty na krytyke, ale blagam: NA PRYWATNY ADRES, NIE NA LISTE.

Pozdrawiam

___\\__/\__//__//___pawlak_at_telecom.lth.se____
____\\//\\//_____Lund_Insitute_of_Technology_