Autor: Wojciech Czaplinski (wojtekcz_at_twarda.pan.pl)
Data: Mon 19 Jun 2000 - 11:16:14 MET DST

Bartek Bigi Komorowski napisał(a):

> Jesli oceniasz kogos po samej sygnaturze

Nie mam innych danych.

> to mam niskie zdanie o Tobie.

Masz prawo.

> TYm samym szkoda ze sam nie powstrzymales sie przed dodaniem rownie
> malo wyszukanej formy sygnatury.

Nie znalazłem innego określenia, do którego mógłbym dodać "senior", zważywszy na mój stosunkowo młody wiek.

> Zas jesli przeczytalbys caly e-mail uwaznie, to moze bys zauwazyl, ze
> jedyne o co prosilem to to bysmy moze zaczeli pisac normalne listy do grupy
> dyskusyjnej.

Po co? Generujesz tylko niepotrzebny ruch w sieci. Widocznie grupowicze nie mają innych ciekawych tematów oprócz CO2.

> Musze cie niestety zmartwic ze sygnatura ktora widzisz jest ustawiona jako
> automatycznie zalaczana do kazdego e-maila,

Wcale mnie to nie martwi, też mam taką z automatu, ale wyłączam.

> zas co do innych e-maili warto
> bys zwrocil uwage ze inni tez dodaja swoje, gdyz jako ludzie ktorzy cos
> osiagneli nie wstydza sie tego, i szukaja dodatkowych kontaktow.

A ja jestem wstydliwy...

> Mniemam tylko ze watroba nie wysiadzie ci od naduzywania alkoholu...- co jak
> zuwazylem masz na mysli podpisujac sie :
> senior alcohol abuser

Jakby co, zagram na giełdzie i zarobię na przeszczep :-P

> Powodzenia zatem w rozmyslaniach na pijacka czkawka ....

powodzenia na giełdzie

Tarantoga (or compatible)