Autor: Wojciech Pawlak (pawlak_at_telecom.lth.se)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 12:34:16 MET DST

Oto co w duzym skrocie co uslyszalem i zobaczylem w TV na EuroNews dzis przy sniadaniu:
W Hiszpanii w kopalni (nie wiem czego) odkryto kawerne z krysztalami glownie kwarcu. W kawernie miesci sie 10 doroslych osob. Rozmiary pojedynczych krysztalow kwarcu dochodza do 2 m. Znalezisko nie bedzie eksloatowane, zostanie pozostawione jako ciekawostka turystyczna. Krotkie filmowe ujecie w wnetrza kawérny powalilo mnie na kolana. Pozdrawiam.

___\\__/\__//__//___pawlak_at_telecom.lth.se____
____\\//\\//_____Lund_Insitute_of_Technology_