Autor: Marek Barth (rozwoj_at_erg-bierun.com.pl)
Data: Wed 14 Jun 2000 - 11:26:02 MET DST

Wyglupy. Zestalony CO2 jest dostepny w firmach Messer, Linde, Air Products  ta ostatnia polecana). Przedstawiceilstwa w kazdym wiekszym ( a czasem i mniejszym miescie). Temp. -300 C nie istnieje wedlug dostepnej wiedzy. Bylem ostatnio w Dziecmorowicach na haldzie po kopalni uranu. Nic specjalnego. Dostep w zasadzie bezproblemowy. Ciekawa rzecz - ani jednej muchy tam nie było, a wokol haldy pełno. PROMIENIOWANIE - tak bzyczaly z cala pewnoscia. Znalazlem troche fluorytu ale marny. Marek Barth