Autor: Zea (zea_at_go2.pl)
Data: Fri 28 Apr 2000 - 20:45:32 MET DST

Serdeczne dzieki za odpowiedz.

Jestem zadowolona z tego , ze prawdopodobnie mam zloto.Co do myszkowania w pryzmach w zwirowniach , to zajecie to mi rowniez nien jest obce.Chociaz mi przytrafiaja sie glownie jaspisy.Gosc, ktory byl ze mna na moich oczach wydlubal z pryzmy ogromny agat.Ja nie mialam tyle szczescia, ale nie narzekam.Ladnie przeciety i wypolerowany jaspis nie jest zly. Dzieki za polecenie ksiazki.Zawsze bylam zdania ze najwlasciwszy jest "odpowiedni dobor lektur". Masz moze informacie o miejscu pobytu wskazanej lektury?
Dziekuje tez za inne niezmiernie przydatne rady. Wezme je pod uwage przy planowaniu wypadow na wakacje.
Jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam-Zea