Autor: Hogen (hogen_at_alpha.pl)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 01:02:35 MET DST

Zea wrote
> Zea_at_go2.pl Sochaczew 96-500 Wyzwolenia 11 Zaręba Joanna
> Ja zbierałam w Górach Sowich turmaliny w Rzeczce ( na miedzach usypanych z
> kamieni przez miejscowych).Interesowałyby mnie też ewentualnie inne
miejsca
> ich wystąpień.
> Z góry dziękuję i pozdrawiam.
> Zea

Czesc!
Najpierw o turmalinach .
Tam gdzie szukasz nie ma ladnych okazow a wiem bo zanim odkrylem naprawde bogate stanowiska tez tam sie blakalem. Najlepsze turmaliny jakie widzialem pochodza
z podziemnych sztolni na Wlodarzu k/Walimia. Zeby do nich sie dobrac trzeba isc z ekipa.
Po pierwsze zeby bylo bezpieczniej , po drugi zeby skorzystac ze specjalistycznego sprzetu.
Wierz mi, ze warto. Drugie bdb miejsce jest w Michalkowej ale wyjasnic bez mapy nie
sposob. Trzecie miejsce jest w Zagorzu Slaskim ale bez mapy tez trudno wyjasnic a pomylisz
sie o 100 m i mozesz szukac do bolu. Wszystkie omowione miejsca sa w promieniu 7km od
Rzeczki. Jestem od 1 do 27 z Zagorzu na obozie jezeli nie mozesz lub nie chcesz w nim
uczestniczyc to przyjedz do naszego osrodka adres bedzie w folderze to zalapiesz sie na
wyprawe po Sherlity.
Folder wysle zaraz po dlugim weekendzie. Notabene wlasnie ten czas poswiecam na wyprawe
w/w okolice na zwiady geologiczne.
Pozdrawiam i do uslyszenia
Hogen