Autor: Marek Barth (rozwoj_at_erg-bierun.com.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 07:30:32 MET DST

A co nie jest rakotworcze? Siarczan miedzi jest srodkiem grzybobojczym, kiedys uzywano go do opylania winorosli, ale chyba juz nie uzywaja. Poza tym to jest subtancja krystaliczna i jakie pary masz na mysli? Woda nie jest szkodliwa wedlug najnowszych badan, a preznosc par siarczanu miedzi w tej temperaturze jest rowna 0