Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Apr 2000 - 08:29:43 MET DST

Czesc,
Nie dziwie sie Twojej pasji. W zeszlym roku po raz pierwszy wlazlem na haldy w Kletnie i wylezc nie umialem. Wlasnie wczoraj skonczylem segregacje kamoli z Kletna. Jako ze niektorych nie umiem w pelni zidentyfikowac bede mial do Ciebie pare pytan, moze mi pomozesz w identyfikacji - nie moge dac plamy przed synem.
Pzdr,
Artur Dybowski