Autor: bartek komorowski (bartekkomorowski_at_hotmail.com)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 21:46:25 MET DST

   Hejka !

Nazywam sie Bartek Komorowski.Jestem kompletnym zapalencem i fanatykim kolekcjonowania mineralow a zwlaszcza tych z Kletna . Posiadam duza bo liczaca obecnie blisko 20 tys okazow kolekcje z Kletna .Poszukuje chetnych do wymiany lub odsprzedania mineralow z Kletna.
Pragne tez powiedziec iz posiadam liczaca blisko 1000 zdjec kartoteke i chetnie ja uzycze .Tu prosze o kierowanie listow prywatnie do mnie na adres

                 BartekKomorowski_at_hotmail.com
Coz zycze wszystkim milego gadania....
hej
ps
Milo cie widziec Tomku na internetowej fali( to do Tomka Praszkiera..) Jesli nadal nie wiesz kto zacz do ciebie pisze to jestem tym wysokim co karbon w warszawie na gieldzie sprzedaje ...lol Bartek "Bigi"