Autor: Wojciech Pawlak (pawlak_at_telecom.lth.se)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 12:30:12 MET

> Marek Barth wrote:
> Bylem w Lutomii i pilem z
> miejscowymi ale nie bylo madrego ktory by potrafil powiedziec cos
> sensownego.

Z doswiadczenia wiem, ze pytanie miejscowych daje czasami bardzo specyficzne rezultaty, w szczegolnosci odpowiedz "Panie, dawniej to tutaj cos bylo, a teraz to juz nic, Panie, tylko haldy porosniete lasem" :-) Przyczyna jest prosta: w wiekszosci przypadkow godne uwagi zbieracza mineraly mieszcza sie w kategorii kamieni polnych dla zwyklego smiertelnika.

> Zapraszam do kamieniolomu dolomitow kruszconosnych w mojej okolicy.
Przepraszam bardzo, w "mojej okolicy", tzn. gdzie? :-)

Pozdrawiam listowiczow, z ktorych ktos zna moze ciekawe lokalizacje w poludniowo-zachodniej Szwecji?

___\\__/\__//__//___pawlak_at_telecom.lth.se____
____\\//\\//_____Lund_Insitute_of_Technology_