Autor: Marek Barth (rozwoj_at_erg-bierun.com.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 07:49:56 MET

Nazywam sie Marek Barth. Usiluje zbierac kamole od 2 lat. Mam pare pytan do szanownych kolezanek i kolegow. 1. Lutomia. Znalazlem w literaturze dane na temat zarzuconego lomu w Lutomiii jest mowa o turmalinach. Bylem w Lutomii i pilem z miejscowymi ale nie bylo madrego ktory by potrafil powiedziec cos sensownego. 2. Dziecmorowice. Tam jest ponoc nieczynna kopalnia uranu. Czy cos wiadomo na ten temat? Zapraszam do kamieniolomu dolomitow kruszconosnych w mojej okolicy. Ladne kalcyty, galena, przy odrobinie szczesia galmany i pare innych ciekawostek Idzie wiosna. Czas w teren.
Pozdrowienia