Autor: P.Nowacki (piotr10_at_megsinet.net)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 02:02:58 MET

Witam wszyskich serdecznie,
Jestem nowym czlonkiem listy dyskusyjnej. Nazywam sie Piotr Nowacki, generalnie mieszkam w Warszawie, choc teraz pisze do Was z USA. Interesuje sie nie mineralami, lecz skamienialosciami, a dokladnie amonitami (glownie jurajskimi) i wlasnie je kolekcjonuje.Musze jednak przyznac, ze piekno mineralow nie jest dla mnie obojetne. Jesli ktos wie cos na temat stanowisk z amonitami lub posiada amonity, ktorych chetnie sie pozbedzieprosze  o odpowiedz.
Piotr.
piotr10_at_megsinet.net