Autor: wezyr (wezyr_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 22:30:34 MET

Czy mógłby mi ktoś udzielić informacji o materiałach, zdjęcia tekst gdzie mógłbym znaleść coś o gazie ziemnym chodzi o zagadnienie gazu jako paliwa, stosowaniu w ogrzewaniu, gazie jako alternatywie dla węgla, elektrowaniach gazowych, wiem, że w Polsce ich jeszcze nie ma ale pojawiają się na świecie, napędzie samochjodów na gaz oraz zastosowanaiu gazu w szerokim tego słowa znaczeniu z góry dziękuję za wskazanie miejsc w śieci, gdzie mogę znaleść interesujące mnie materiały. Bąź podesłanie mi takowych materiałów.

Z góry dziękuję

Proszę wiadomości na

wezyr_at_alpha.net.pl