Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Jan 2000 - 10:23:55 MET

Nie jezdzilem w interesujace Cie okolice, natomiast polecam Slowacje, masyw Malej i Wielkiej Fatry (na poludnie od Dolnego Kubina, Lubochna). Dojazd malo ciekawy, mozna troche pobladzic, ale oplaca sie. Bardzo ciekawe masywy, duza ilosc odkrywek, uskokow i zwiazanych z nimi przeobrazen, poza tym gorace zrodla. Nie spotkalem sie z zadnymi szykanami ze strony sluzb panstwowych, Slowacy wiele rzeczy "puszczaja na zywiol". Pozdrowienia,
Artur Dybowski