Autor: J (jocki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 19 Jan 2000 - 20:49:15 MET

Użytkownik Mira Saternus <mira_s_at_priv2.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusy jnych napisał:12D3FCA4.76A0_at_friko2.onet.pl...
> Witam
>
> Szukam kontaktu ze wszystkimi, ktorzy jezdzili na odkrywki do Czech
> (zarowno mineraly, jak i skamienialosci). Moze ktos z Was szukal np.na
> Barrandienie? Interesuja mnie lokalizacje, no i stosunek czeskiej strazy
> ochrony przyrody do geologow ;-)
> Jesli macie jakies interesujace linki do czeskich stron, to tez bede
> wdzieczna.
>
> Pozdrowienia
> Mira

Jezeli lubisz granaty to proponuje wyjazd w Jeseniki, mozna znalezc naprawde ciekawe okazy m. in. ladne hesonity. Poza tym inne mineraly zwiazane z intruzja granitu z Zulowej.
Jezeli chcesz dowiedziec sie cos wiecej na temat konkretnych odsloniec to  napisz na PRIV.
Nie mialem przyjemnosci w Czechach z zadna sluzba ochrony przyrody wiec nie wiem jak sie oni zapatruja na zbieraczy mineralow.

Pozdrawiam