Autor: lothrin (lothrin_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 09:58:22 MET

ponownie witam

mam kilka problemow zwiazanych z poszukiwaniami na krze sowiogorskiej licze na wzmiankowanych powyzej milosnikow mineralow tych okolic

1.poszukuje dumortierytu opisanego w okolicach gory Mlynsko   moje wyprawy bazujace na niemieckich mapach geologicznych nie przyniosly pozytywnych efektow mimo obejrzenia wszystkich zaznaczonych w tej okolicy pegmatytow, sam znalazlem kilka nowych miejsc z pegmatytami, ale bez dumortierytu
  wiem, ze dokladny opis miejsca oryginalnego wystapienia jest w Zbl.Miner.A. 1936b Fisher G., niestety w bibliotece w ING UWr brakuje tego rocznika, licze wiec na kolezanki i kolegow z Poznania, Krakowa,...

2. kwestia andaluzytu w Zlotym Lesie, czy ktos zna dokladna lokalizacje   ( raz pisza o pegmatytach w gnejsie, innym razem w amfibolicie )

3.tryplit, columbit z Pilawy ( Gilowa ) - moje pierwsze dzialania nie przyniosly efektow,moje pytanie - czy ktos trafil na pegmatyt na Hahnbusch ( niewielka gora na S od Gilowa )

z gory dziekuje za odpowiedzi i sugestie

pozdrawiam

Lothrin