Autor: artur (arturdy_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 26 Nov 1999 - 15:20:46 MET

Fajnie, ze napisales. Masz racje z czynnym kamieniolomem, chyba jednak poczekam do solidnych roztopow i dluzszego dnia. W tym roku bylem tez w Sudetach (okolice Stronia Slaskiego i Kletna), do dzis jeszcze wiekszosc nie sklasyfikowana i opisana, polecam kazdemu. Niestety, najciekawsza halde (przy drodze na Bystrzyce Klodzka) powoli rozbieraja, ale mozna tam jeszcze znalezc kupe ciekawsotek.
Pozdr,
Artur Dybowski