Autor: BEEPER (beeper_at_alpha.pl)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 12:10:43 MET DST

> .....że ta lista zamiera.
> A tak poza tym czytam ja od poczatku i chyba czas się przedstawić. A więc witam -jestem
Kamila

Lepiej pozno niz wcale, nie ?
:)))))

> Szafrańska i od paru lat kolekcjonuję minerały i różne takie kamyczki (szlachetne,
> nieszlachetne......) Interesuję się też astronomia i - oczywiscie- meteorytami. Nie mam
co prawda
> jeszcze żadnego ;) (ale to tylko kwestia czasu i szczescia - lub pieniędzy ;) )

tylko pieniedzy, chyba ze ktos chce zbierac meteoryty, a nie kupowac ich. W takim przypadku proponuje wypenianie kuponow totka, bo jest wieksza szansa na wygrana. I za nia mozna juz kupowac okazy do woli :))

http://www.minerals.inpoland.com/.
> Jesli jeszcze nie to chyba warto tam zajrzeć. Oprawa graficzna taka sobie, ale dużo
zdjęć meteorytów

Wiem, oprawa taka sobie, ale tylko dlatego, ze nie chce mi sie jej zmienic, choc wiem, ze powinienem. Ale obiecuje, ze sie zmobilizuje i odwale taka stronke, ze hey. Inny problem mnie dreczacy to taki, ze to konto mam za free dzieki uprzejmosci CISa. Udalo mi sie wyprosic juz 30MB , ktore mam juz zapchane do ostatniego bita, a materialow mam na jakies 40MB. Wiec niewykluczone, ze strona powedruje pod inny adres i wtedy sie rozrosnie. Materialy ktore nie sa na WWW to w wiekszosci zdjecia meteorytow znalezionych na antarktydzie,
oraz kolekcje meteorytow z marsa i ksiezyca.

> (i nie tylko). Mam też takie pytanie. Znacie jeszcze jakies inne strony o meteorytach?
(moga być
> też po angielsku, ew. niemiecku)

linki na mojej stronie sa chyba wystarczajaco bogate.

Ale polecam strone mojego znajomego. http://friko5.onet.pl/ka/jba1/ Jest tylko o meteorytach, ale zawiera nieco inne informacje od mojej. Ja mam wiecej zdjec, on ma wiecej textow o meteorytach.

> Pozdrawiam (o ile ktokolwiek jeszcze to czyta)

ciezko z tym jest