Autor: Kamila Szafrańska (kamilasz_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 23 Oct 1999 - 22:15:12 MET DST

......że ta lista zamiera.
A tak poza tym czytam ja od poczatku i chyba czas się przedstawić. A więc witam -jestem Kamila Szafrańska i od paru lat kolekcjonuję minerały i różne takie kamyczki (szlachetne, nieszlachetne......) Interesuję się też astronomia i - oczywiscie- meteorytami. Nie mam co prawda jeszcze żadnego ;) (ale to tylko kwestia czasu i szczescia - lub pieniędzy ;) )

Jak się interesujecie minerałami, to pewnie znacie już stronę http://www.minerals.inpoland.com/. Jesli jeszcze nie to chyba warto tam zajrzeć. Oprawa graficzna taka sobie, ale dużo zdjęć meteorytów (i nie tylko). Mam też takie pytanie. Znacie jeszcze jakies inne strony o meteorytach? (moga być też po angielsku, ew. niemiecku)

Pozdrawiam (o ile ktokolwiek jeszcze to czyta) Kamila Sz.