Autor: Zdzislaw Adamczyk (zadamczy_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 09:47:17 MET DST

Potrzeuje informacji nt. zeolitow, ale podrecznikowe- akademickie troche juz postudiowalem, sta prosze o inne. Interesuja mnie glownie zeolity z grupy gismondytu, analcymu i natrolitu. Szczegolnie upodobalem sobie garronit i gobinsyt lub wszystkie inne, ktore zawieraja w swoim skladzie bardzo duzo sodu (Na>10%) i mniejsze ilosci wapnia (Ca<5%). Jesli moze mi ktos pomoc odnosnie skladow chemicznych w/w mineralow, czy tez charakterystyki rentgenowskiej, badz tez adresow internetowych, gdzie takie informacje moge znalesc, to prosze przeslac wiadomosc na ponizszy e-mail:
zadamczy_at_zeus.polsl.gliwice.pl