Autor: Wojciech Krawczyński (wojtekk_at_uranos.cto.us.edu.pl)
Data: Wed 29 Sep 1999 - 21:56:40 MET DST

Zabba wrote:

> Rzeczywiscie, pomylilem sie. podalem niesprawdzone informacje, wiec kajam sie przed
> kolega. Nie zajmuje sie permem ani Sudetami, wiec dostalem sroga nauczke. Wszystkich
> zainteresowanych serdecznie przepraszam,
> Zabba

Nic sie nie stalo. Kazdy sie myli, ja tez. Juz myslalem, ze ktos wykonal nowe badania na temat wieku lupka Cu-nosnego i nie nalezy on juz do wczesnej werry. Monografia KGHM jest dosc interesujaca, chociaz ja tez nie zajmuje sie permem.

Mam nadzieje, ze ta akademicka dyskusja nie przerazila Kolege Andrzeja Korasiaka, bo nieco odbieglismy od tematu.
Oczywiscie rozmieszczenie zloz surowcow mineralnych jest scisle zwiazane z umiejscowieniem dawnych morz czy tez zapadlisk przedgorskich.

z pozdrowieniami
wk