Autor: Tomasz Doniecki (doniecki_at_ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 12:22:37 MET DST

-----Wiadomoœć oryginalna-----
Od: Krzysztof Wnek <wielki_at_agatka.bochnia.pl> Do: Multiple recipients of list <mineraly_at_man.lodz.pl> Data: 20 wrzeœnia 1999 10:34
Temat: Wyjazd w Sudety !!!

>Dobra decydujmy sie na ten wyjazd !!! bo mnie juz meczy !!! Jesli nie ten
>tydzien to nastepny plz. Musze wiedziec to wczesniej bo nie wiem czy miske
>mam brac. I jak zaplanowac mam wyjazd do Wawy do PIG-u.
>
>Ja musze do Nowego Kosciola !!! Bo dawno nie bylem, potem moze byc

DZis jade na uczelnie zamknac sesje i mam nadzieje ze mi sie to uda.Jesli tak to ja mam zamiar wyrwac w srode rano i pogrzebac do soboty-niedzieli. Niech bedzie nowy kosciol a potem izerskie.Pasuje? Przyszly tydzien jak dla mnie odpada.
Albo teraz albo wogole:(
Pozdrawiam

            MOUNTAINS TEA
           TOMASZ DONIECKI