Autor: Krzysztof Wnek (wielki_at_agatka.bochnia.pl)
Data: Mon 20 Sep 1999 - 10:33:19 MET DST

Dobra decydujmy sie na ten wyjazd !!! bo mnie juz meczy !!! Jesli nie ten tydzien to nastepny plz. Musze wiedziec to wczesniej bo nie wiem czy miske mam brac. I jak zaplanowac mam wyjazd do Wawy do PIG-u.

Ja musze do Nowego Kosciola !!! Bo dawno nie bylem, potem moze byc dowolne miejsce w Sudetach. Najlepiej organizowac wyjazd spontanicznie, ale widze ze my juz sie rok wybieramy i jakos nie mozemy wyjachac ze swych zadymionych miast. Albo ogarnal nas taki wielki len, ze tylko jezdzimy palcem po mapie.

T. Doniecki co ty nie umiesz dzwonic ?? jak do Ciebie dzwonilem to jakos Cie nie ma:))) tylko sie po uczelni szlajasz.

Krzysiek Wnek

PS. Jeszcze raz podaje telefon (014) 611-27-20, moze ktos jeszcze z nami pojedzie?