Autor: muzeum (minerals_at_polbox.com)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 00:47:08 MET DST

zoneczka agat, akwamaryn,blekitny beryl, chalcedon, chryzopraz,jaspis,karneol,krysztal gorski, topaz, tygrysie oko ty akawmaryn, ametyst, chryzolit, kamien kziezycowy, heliotrop, kocie oko, koral, oliwin, perla, sardonyks, turkus
synio 1 awanturyn, heliotrop, hiacynt, karneol, kocie oko, krysztal gorski, masa perlowa, opal, nefryt, selenit, szmaragd synio 2 agat, amazonit hiacynt, jaspis, karneol, krwawnik lapis lazuli, nefryt, opal sokole oko
cora bawole oko bursztyn, chryzolit, cytryn, jaspis krzemien oliwin, rubin, sardonyks, tygrysie oko