Autor: Darek (dfgeo_at_akropolis.pol.lublin.pl)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 08:16:21 MET DST

Chciałbym zrobić żonie prezent w postaci jakiegoś wyrobu jubilerskiego z kamieniami odnoszącymi się do członków naszej rodzinki. Kiedyś zamówiłem pierścień z 3 kamieniami ( kiedy mieliśmy pierwszego synia ) - wyszło wspaniale. Teraz jest nas już więcej - proszę o pomoc w doborze kamieni - ew. propozycje bądź wskazanie miejsca ich nabycia. A oto rodzinka :
żoneczka - 1965,06,13
ja - 1965,03,20

synio 1 - 1992,06,30
synio 2 - 1997,09,05
córa - 1999,07,23

Aha i witam wszystkich amatorów geologii - ja zajmuję się geotechniką - dla Was są kamienie ( skarby ), mnie pozostaje taplać się w błocie ( dobrze , że chociaż płacą mi za to ).