Autor: Wojtek Paciura (paciura_at_pgi.kielce.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 14:14:30 MET DST

Tomek wrote:

> Przeczytaj ten niestety długi list uważnie bardzo Cię o to proszę!!!!
> Właśnie odkryłem wspaniały sposób na zgarniecie dosyć dużej kasy

> Jeśli zaznaczysz wszystko w cišgu 20 dni przyjdzie pod twa strzechę 39$
> czyli około 160 złotówek!
> Poczekaj góra 20 dni na kasę a później albo i wcześniej:) podobnie jak
> ja zachęcaj swoich znajomych (za każdego dostaniesz 12,5$=50 zł!)
> Jeśli nie znajdziesz nikogo mimo to będziesz przez rok dostawać po 40
> zł.

Moje trzy punkty (grosze albo jak wolisz $$) w Twojej sprawie:

  1. Gratuluje - to przeciez cudowne perpetum mobile!!
  2. A co z podatkiem od naglego wzbogacenia? Nie wiedzialbym w która rubryczke PIT-a wpisac ten dochód. :)))
  3. Nie bylo nic o mineralach, skalach ani o skamienialosciach. Nie chcialbym urazic Twoich uczuc ale to chyba raczej spam, wiec sp.....adaj z tej listy.

 Wojtek