Autor: Tomek (verona_at_promail.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 02:52:20 MET DST

Przeczytaj ten niestety długi list uważnie bardzo Cię o to proszę!!!! Właśnie odkryłem wspaniały sposób na zgarniecie dosyć dużej kasy, w stosunku do tego co musisz zrobić!!!
A zrobi musisz nie wiele.........
Po pierwsze wejdź na stronę której adres podałem na końcu listu, po drugie kliknij tam (na stronie) na Register for Bonus (czy cos w tym stylu),po 3 w pierwszej rubryce ankiety podaj mój numer (tak aby to mi zostało przypisane kilka dolców:)) numer brzmi: 390417 Następnie wypełnij ankietę...trochę długą zresztą...jedynym kłopotem może być podanie daty urodzin......trzeba wpisać miesiąc/dzień/rok np. 05/28/76, ale jedna uwaga: wszystko może się zgadzać, ale jeśli jesteś nie pełnoletni(a) to musisz dane rodziców lub kogoś dorosłego komu ufasz. Na tą osobę będą przychodziły czeki.
Po wypełnieniu ankiety przejdź do strony (widać będzie link) gdzie zaznaczasz jakie reklamy chcesz dostawać, moja rada: zaznacz wszystkie:) będziesz dostawał(a) góra 150 kb wiadomości na tydzień (jakieś 2-3 min ściągania).
Jeśli zaznaczysz wszystko w ciągu 20 dni przyjdzie pod twa strzechę 39$ czyli około 160 złotówek!
Poczekaj góra 20 dni na kasę a później albo i wcześniej:) podobnie jak ja zachęcaj swoich znajomych (za każdego dostaniesz 12,5$=50 zł!) Jeśli nie znajdziesz nikogo mimo to będziesz przez rok dostawać po 40 zł. Niby mało ale trzeba się starać zachęcać ludzi !!!! ..co trudno zdobyć nowych ??????
A od czego IRC, grupy dyskusyjne ????!!!!!! I jeszcze jedna prośba na koniec: jeśli zdecydujesz się wziąć udział w tej "zabawie" to odeślij mi tego maila, nawet nic nie pisz tylko odeślij. Z góry dzięki !
Powodzenia i dużych zarobków !!!
A wiec:
http://www.targetshop.com/users/level1.asp?refId=390417

Mój numer: 390417 wpisz w pierwsze pole - " Referred by: "

Pozdrawiam Tomek.