Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 21:50:49 MET DST

lk wrote:

> to jest win 95, chodza tez gdzies pewnie win 98 - to jest duza siec, jakies
> 100 kompow
> A os/2 nie widac ani odwrotnie,
> Zawsze robie net use bo znam nazwy udostepnionycgh dyskow ale interesuje
> mnie mozliwosc podgladania sieci w normalny sposob.
>
> Użytkownik Marcin P. Ciaszczyk <ciaszcz_at_micros.micros.com.pl> w wiadomooci
> do grup dyskusyjnych
> napisał:Pine.LNX.3.96.990830195734.21112A-100000_at_micros.micros.com.pl...

Zwykle jest tak, że w Windoze instaluje się protokoły np. TCP/IP, Netbios Over TCP/IP oraz IPX, a w OS/2 sam Netbios albo TCP/IP + Netbios ale _nie_ Netbios over TCP/IP. I to jest główna przyczyna niedogadywania się. Trzeba sprawdzić czy protokoły używane przez Windoze i OS/2 są zgodne.
Najlepiej używać albo samego Netbiosa (NetBUI) albo Netbios over TCP/IP w obydwu systemach.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */