Autor: Witold Mozga (mozgaw_at_rocketmail.com)
Data: Sat 26 Jun 1999 - 14:09:20 MET DST

Szczerze mowiac pochodzenie kulki jest mi zupelnie nie znane. Moja babcia, odkad pamietam, uzywala jej jako... imitacji jajka, ktore podkladala kurom zamiast prawdziwego jajka (jak sie cos podlozy to podobno lepiej niosa). Niestety moi dziadkowie nie zyja i nie wiem skad ja mieli. Kulka jest wielkosci wlasnie jajka czy tez pileczki ping-pongowej. Powierzchnia jest gladka i biala, polysk hm.. trudno powiedziec. Jest to twor najprawdopodobniej sztuczny. Na przekrojach sie nie znam, ale w srodku tez jest biala. HF nie probowalem, korundem ani diamentem tez nie. Nie ma wlasnosci ferromagnetycznych.

DO YOU YAHOO!?