Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 02 Apr 1999 - 11:57:51 MET DST

> Witam.
> Pierwszy raz pisz=EA,wi=EAc chc=EA si=EA przedstawi=E6:

Bardzo nam milo, ze do nas dolaczyles. Witamy w naszym gronie!

> Jestem amatorem w tej dziedzinie,kolekcjonuj=EA minera=B3y.zbi=F3r mam
> niewielki,i niedu=BFe okazy, jako =BFe mieszkam do=B6=E6 daleko od =
> miejsc
> wyst=EApowania kamieni.Je=BFd=BF=EA wi=EAc rzadko.Ale wychodz=EA z =
> za=B3o=BFenia
> =BFe i ma=B3e jest =B3adne.Jestem w tej profesji samoukiem,nie licz=B1c =
> kilku
> pozycji literatury,i przygodnych spotka=F1.Je=BFd=BF=EA zwykle w okolice

Jesli chodzi o literature to polecam obszerny jej zbior na stronach listy Mineraly.

> Z=B3otoryi ,Legnicy. Przy okazji cz=EAsto s=B1 =B3adne widoki,i =
> odpocznie si=EA
> w przyrodzie kt=F3r=B1 sobie bardzo ceni=EA,mimo =BFe nieraz nie =
> dotar=B3em
> nawet do miejsca z minera=B3ami(s=B3abe opisy w literaturze).
> Licz=EA =BFe nieraz co=B6 podpowiecie koledzy .

Na pewno. Zachecam do przejrzenia calego archiwum mineralow - tam znajdziesz odpowiedzi na niektore z Twoich pytan i watpliwosci.

> Pozdrawiam serdecznie

Rowniez pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat Tobie i innym subskrybentom naszej listy.

Andrzej Kasperowicz
mineraly & chemfan list-owner

PS. A teraz z koniecznosci komentarz dotyczacy spraw technicznych.

Na stronie listy mineraly (http://www.man.lodz.pl/MINERALY/) jest wyraznie napisane, ze nie nalezy wysylac na liste postow w HTMLu i Quotet printable. Skonfiguruj prosze swoj program pocztowy, zeby tego nie robil.

Ponadto jestes zarazony wirusem Happy99.exe - przeczytaj w archiwum mineralow jak go nalezy usunac. Do czasu az to zrobisz nie wysylaj prosze postow na liste, gdyz ponownie wraz ze swoim listem wyslesz nam wirusa.