Autor: Jerzy Piątak (jupik_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 02 Apr 1999 - 11:18:09 MET DST

Witam.
Pierwszy raz piszę,więc chcę się przedstawić: Jestem amatorem w tej dziedzinie,kolekcjonuję minerały.zbiór mam niewielki,i nieduże okazy, jako że mieszkam dość daleko od miejsc występowania kamieni.Jeżdżę więc rzadko.Ale wychodzę z założenia że i małe jest ładne.Jestem w tej profesji samoukiem,nie licząc kilku pozycji literatury,i przygodnych spotkań.Jeżdżę zwykle w okolice Złotoryi ,Legnicy. Przy okazji często są ładne widoki,i odpocznie się w przyrodzie którą sobie bardzo cenię,mimo że nieraz nie dotarłem nawet do miejsca z minerałami(słabe opisy w literaturze). Liczę że nieraz coś podpowiecie koledzy .

Pozdrawiam serdecznie

Jerzy

..
 .