Autor: Michal Segit (msegit_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Fri 12 Mar 1999 - 11:53:48 MET

cze

On Thu, 11 Mar 1999, Anni wrote:

> Czy macie jakies konkretniejsze namiary ? Chodzi mi nie tyle o wystepowanie
> , co o sprzedaz kamienia .

ten masyw snieznika, to chyba ktos z was mial na mysli zaklad w stroniu slaskim/siennej ?

tam sa faktycznie fajne marmury ("biala marianna"?), z bardzo roznymi domieszkami (kolorystyka czesto odlotowa). 1.5 roku temu (nie mam nowszych wiad.) mieli bardzo rozny asortyment, w tym mozna bylo kupic (na wage, tzn. "na ciezarowki") marmur gorszego rodzaju pod wzgledem formy, tzn. polamane plyty - tanie, a bardzo dobre, jesli ktos chce sobie np. zrobic mozaikowa posadzke w lazience czy cos w tym stylu...

adresu nie znam, ale sadze, ze moze jakies miejscowe biuro numerow moze by cos pomoglo (nie wiem, czy podlega adresowo pod stronie sl., ale chy7ba tak...?)
moze ktos z Was ma dokladniejsze wiadomosci, (i cos sie tam dzieje od 1.5 roku - w obecnej sytuacji "restrukturyzacji" wielu zakladow w kraju...?)?

narazka