Autor: Tomasz Filipiak (thomas_at_free.com.pl)
Data: Thu 11 Mar 1999 - 14:03:06 MET

>Zwracam sie z pytaniem gdzie mozna w Polsce zbadac autentycznosc czy cos
>jest odlamkiem meteorytu czy nie ,gdyz kupilem maly odlam
>i chcialem sie upewnic.Gdzie mozna takie badania
>zrobic na identyfikacje chemiczna .

A jezeli to bedzie kosztowalo wiecej niz ten odlamek to nadal chcesz sie upewnic?
Mozesz sprobawc na jakies uczelni moze znajdzie sie jakis maniak, ktory wykona ci to za friko.Polcecam AGH, US, UWr, UW, PSl, UP no moze znajdziesz jeszcze jakies miejsce ja niestety nie pamietam. Jezeli natomias trafisz do jakiegos instytutu to licz sie z olbrzymimi wydatkami.
Niestety teraz kazda jednostka naukowa w duzym stoniu szuka innych zrodel finansowania. Napisz skad jestes to podam ci najblizsze miejsce od maiejsca twego zamieszkania.