Autor: KamyczeK (geologia_at_free.com.pl)
Data: Mon 08 Mar 1999 - 20:45:24 MET

>Moze konkretnych przykladow podasz , mozemy
>przedyskutowac te Twoje miejsca.

To mam wymieniac adresy czynnych kamieniolomow ? Moze ewentualnie moge wymienic ze zajmowalem sie szlichem, nieraz mozna bylo znalesc fajne kamyczki (takie do pierscionkow). Chyba jednym z lepszych stanowisk jest Polana Izerska - rzeka Izera

>Mogie sie pochwalic , tym ze bylem w Lubiechowie w sobote
>i znalazlem ladne gieody ametystowe z kalcytem iagaty
> dos duzej srednicy

No to chwal sie i podaj jaka to byla srednica bardzo mnie to interesuje. :) Chyba nie tylko mnie.

>Bylem w Idar-Oberstein jest co oglondac i podziwiac.
>Zwiedzilem wszystki muzea,oraz prywatne muzea.
>przesle zdjecia.
>Ladne okazy dekoruja ulice Idar.

No to czekamy na zdjecia. :))

pozdrawiam

K...K

P.S. Plizzz tnij wiadomosci na ktore odpowiadasz.