Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 22:13:43 MET

> Trzeba wybarc albo jedno albo drugie bo dwoch srok nie da sie ciagnac za
> ogon. :))

Dlaczego sie nie da? Przeciez czlowiek ma dwie rece? ;)))

> Fajny pomysl ale dlaczego na FTP lepiej na WWW wtedy kazdy bedzie mial
> dostep nawet `lamer`.

Przeciez ma. Zawartosc katalogu ftp mozna ogladac ze strony www listy mineraly.

> Alez skad, chociaz bardzo bym chcial, podalem to tylko jak przyklad. A co do
> adresu `PIG` to mozna by przygotawc strone z linka do stron mieralogicznych
> geologicznych w Polsce i na swiecie. To raczej nie bedzie trudne gdyz juz
> kilka takich stron widzialem w Polsce.

Owszem, mam to w planach nie od dzis. Jak chcesz mozesz mi te wszystkie linki podeslac (moze ktoregos w bookmarkach nie mam) - bedzie szybciej.

> Tak zauwazylem ze chcecie stwozyc taka grupe ale wydaje mi sie ze jako
> priorytetowa powina powstac grupa pl.sci.geologia lub pl.sci.geonauki
> (laczne z geografia) mineraly natomiast moglyby sie stac wowczas podgrupa.

Wowczas na grupe mineraly poczekalibysmy tak z 10 lat. :(

> Co tu duzo pisac mam tego mostwo az sie polki uginaja i to nie tylko
> mineraly (trupy takze, niektorzy moga sie tu brzydzic tym, ja tez nie jestem
> z tego az tak dumny).
> Zajmuje sie tym od 9 lat.

Systematycznie, co roku, czy z przerwami?

Ciekawe miejsca w Polsce to oczywiscie cale Sudety

Byles juz we wszystkich co bardziej ciekawych miejscach na Dl. Sl.? Z ilu z nich (procentowo) udalo Ci sie wrocic z okazami?

> natomiast za granica Ural (och jakbym chcial tam pojechec).

Byles juz tam kiedys, czy dopiero chcesz sie wybrac?

Co tam Ural, ja bym polecal Brazylie, Cejlon, Syberie. :)))

> netykietai
>
> Wolny kraj...nawet policjantowi nie musze pozkazywac dowodu no chyba, ze cos
> przeskrobie, ale na razie nic nie planuje, mozesz spac spokojnie. :))

Mam ochote tu cos napisac, ale na Twoje szczescie nie chce byc za bardzo off-topik, wiec sie powstrzymam. :)

ak